[Epitesz-barkacs] scart kapcsolopult kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 7., P, 15:20:55 CEST

 <njjano at firegate.hdsnet.hu> 2010.05.07. 14:28:10 +2h-kor írta:

> On Fri, 7 May 2010, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
>
> Atomkiralyak ezek a forditok, mindig kellemes perceket szerez a kimenetuk
> olvasgatasa :D

> A szoveg azt irja, hogy A a felvevo berendezes, es ugy B mint C
> berendezesrol lehetseges a felvetel. Nekem is van kerdesem: a tv-d kiadja
> egyaltalan a kimenetere a tuner jelet? Nekem pl. a Sony-n kulon be lehet
> alligatni, hova adjon ki es mit.

ha a TV-n  az AV csatornára kapcsolok, akkor

tudja venni a videot ( a videot nem tudom kapcsolgatni a TV-ből kijövő
scart 8-as lábán levő 12Voltos távvezérlő jellel )
ezt a scartos pulton is megteszi

és a scartos pulton keresztül a DVD lejátszót is jejátszogatja

csak és kizárólag a TV-ről a video felvétele nem jön össze :-(

> Lathato hogy a scartok mely labahoz mennek a megszakitott vezetekek? MErt
> akkor lehetne kovetkeztetni a funkciojukra...

az egyik  a  8-as (swith +12V)  a másik a  16-os (RGB blanking)
input A, input B, input C  scart  lábakra,  diódákkal "védetten"

és az egyik a "B-A" a másik a "C-A" kapcsoló legelső lábára