[Epitesz-barkacs] Aszod

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 7., P, 15:29:55 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Pedig volt ám (((-: a végén (-: ez a kép sok tök normál részképből van
> összerakva. E művelet során a képhatáron levő töréseket úgy küszöbölik
> ki, hogy minden képet torzítanak, így a törések szépen elkent
> görbületté szelídülnek. Hasonló dolog történik a halszemobjektív
> képalkotásánál is.

Jaa, hogy te úgy gondoltad, hogy ez az épület egyenes szakaszokból áll, és csak
a képalkotás miatt ívelt? Hát nem, ez valóban ívelt, nem is kicsit. Csak közben
jó nagy is. Fentről a guglin látni is.

Na persze az a párkányféle, ami alul belelóg a képbe, és szintén íveltnek tűnik,
az egyenes. Láttam is azt a kis bástyafélét, nem is volt nagyon magas, amiről a
kép készülhetett.