[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 8., Szo, 01:38:10 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> http://w3.prim.hu/cikk-proxy/77635/

> valójában mi lehet a cumi benne?

Szerintem semmi. Egyszerűen az van, hogy már fel van szabadítva az energiapiac,
és vannak tőkeerős cégek, amik beszállnak ebbe az üzletágba.

A t-nek szerintem azért érheti meg, mert ha tényleg olcsóbb az energia az
eddiginél, aminek persze feltétele lesz, hogy legalább néhány szolgáltatást
(mint eddig) tőlük vegyen az ügyfél, akkor jobb eséllyel tartja meg ezeket az
ügyfeleket.

Nemtom, milyen változást történt a t-nél, valami új vezető vagy marketinges
kerülhetett oda valahova, mert - sajnos még nem léptem meg - azt is ajánlják,
hogy ha valaki mobil, vezetékes meg adsl szolgáltatást is tőlük vesz, akkor
ennyimegannyi, szóval jóval olcsóbb, mint ami most nekem van. A jövő héten
ráhajtok, ha akárki is csesztet a meló miatt.

Azt nem bánnám, ha energia ügyben is megkeresnének, mert akkor már egész jó áron
kapnám a fenti hármat, ha a korábbi állapothoz viszonyítom.

Abban viszont bizonytalan vagyok, hogy mi az ábra, ha baj van, illetve a céges
áram lenne a t-nél, a magán meg az elműnél, háááát, remélem, nem gubanc. Meg hát
nem szeretek semmiben első fecske lenni.