[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 8., Szo, 06:25:35 CEST

>engem ez a hűségnyilatkozat  bőszít fel, a villanynál 5% megtakarítás
>fejében röghözkötöttség .... , minden internetszolgáltató a Trékom
>által kitalált szívatást (a hűségességet ők hozták be)

engem már nem a hűség zavar, hanem az, hogyha lejár a hülyeség akkor
drágábban kapod mint az a jött-ment mint aki most lép be.

(ezért is utáltam ki a vezetékes tetűkomot az életemből már több éve)

na ettől fordul fel belsőm. szóval hol itt a hűség ?

vagy csak én vagyok ennyire naív, hogy azt hiszem a hűség azt jelenti, hogy
én már 5 éve a cégnél vagyok és ezért olyan kedvezményeket kapok amiről az
új belépő még álmodni sem tud.
szerintem ezt jelenti a hűség és nem azt, hogy egy év után magasról leszar a
tetűkom vagy fibernet vagy a többi szemétláda.

nekem erről a mézes madzag jut eszembe, meg a vasorrú bába, meg a stb.