[Epitesz-barkacs] racsnis kerdes

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Május. 9., V, 20:54:10 CEST

Szia!

Nekem fixen vannak a kerekeim felszerelve az 5,5 LE-s rotakapámra, ráadásul
hatalmasak, mert 13 colosak. Traktormintásak, tehát kapaszkodnak is, de
egyáltalán nem nehéz vele kanyarodni, vagy vezetni. Talán a gumi kopása ami
racsni nélkül számottevőbb. Meg a csőben tágította ki a lukat a csapszeg,
ahol a tengelycsonkkal találkozik.

Misi