[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2010. Május. 10., H, 11:03:04 CEST

> ebben nem lennék biztos, nem ez az érdeke annak, akinek a javítást ki kell
> fizetnie.

> Sőt, ha megnézem, mi a módi most (hardverileg), és mi volt ezelőtt x évvel,
> akkor tettenérhető a fejlődés. Nem érdemes szart berakni, mert abból csak a baj
> van. A jón belül persze a legolcsóbb mindenkinek az érdeke. Én úgy láttam, hogy
> nem gányoltak. Sőt, itt már volt műszaki felülvizsgálat is. Apa-lánya jöttek.
> :-) A lány végezte az adminisztrációt, a fater meg átnézett mindent töviről
> hegyire, sőt, a lány is vágta a témát. Csak lestem, mint rozi a moziban.
> [...]

Én csak a T-s tapasztalatról beszélek.
Elműnél lehet másként működik.

Nagyon jó példa a nagyonoccó 16-osnak jelölt 10-es vezeték, aminek vastagabb a szigetelése.
Kivitelező leszarja magasról, mert mindenen sporolni kell. Megrendelő az életben nem
ellenőrzi, hogy milyen a tényleges keresztmetszet.

Meg kérdés, hogy milyen a meghibásodás jellege. Ha nem a kivitelezőnek felróható
(előírások szó szerint betartva), akkor az csak puszta "nyereség", mert van munka.

Z.

Z.