[Epitesz-barkacs] Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 10., H, 16:54:31 CEST

vajk fekete wrote:
> szerintem meg meglepo dolgokat mutat a mikrometer, ha megtalalom es
> rateszem az olcson vett 1.5 meg 2.5mm2 mcu-ra peldaul. olyan hogy
> felfele hibazott volna a meres meg sosem volt, hogy lefele, olyan
> igen.

Ez így van, annyira nagy eltérés tud lenni azonos kábeltipusoknál is, hogy az
egyik alig megy be cipőkanállal a saruba, a másik meg beleesik. De az arány
sosem 10:16 azért.

(Én néha megteszem, hogy megmérem az elemi szálakat mikrométerrel vagy a digit
tolómérővel, megszámolom, hány szál van benne, és kijön, hogy biza nincs az
annyi keresztmetszetre. Tenni nem tudok ellene, max figyelembe venni.)