[Epitesz-barkacs] scart kapcsolopult kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 11., K, 01:15:53 CEST

 <njjano at firegate.hdsnet.hu> 2010.05.07. 14:28:10 +2h-kor írta:

> On Fri, 7 May 2010, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
>
> Atomkiralyak ezek a forditok, mindig kellemes perceket szerez a kimenetuk
> olvasgatasa :D

> A szoveg azt irja, hogy A a felvevo berendezes, es ugy B mint C
> berendezesrol lehetseges a felvetel. Nekem is van kerdesem: a tv-d kiadja
> egyaltalan a kimenetere a tuner jelet? Nekem pl. a Sony-n kulon be lehet
> alligatni, hova adjon ki es mit.

a melléklet szerinti rajzon ilyet ötöltem ki:
~~~~~~~~~~
a videomagnó felvevő berendezés az A-ra lenne dugva

1) a  TV a saját analóg antenna bemenetén leadja a műsort
vagy
2) a TV az AVállásban a B-n levő DVD lejátszót lejátszogatja

a TV OUTPUT -on megjelenik a "továbbítható" jel is (3db RCA aljazatban)
amivel a TV képernyőjét "továbbítani" lehet

innen elviszem a jeleket a C -re  ( a C berendezést "emulálom" )

és a C-A gombbal  visszacsatolom a jelet a videomagnóra
~~~~~~~~~

na,  ha ez logikailag menne, akkor még egy RCA ->scart -ot kell vennem
a "C berendezés emulálására"

logikailag lehetne?