[Epitesz-barkacs] Attetel lancos

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 11., K, 21:09:00 CEST

>nekem elöl a 3 fogaskoszorúból a középső a leghasználatosabb,
>a legnagyobb fogszámúra  csak sík úton kapcsolok

nekem elöl csak nagy van használva, mert mindig ledobta láncot, így
a váltót le isz szereltem csak egy láncvezetőt van és kész.
hátul van 8 kerék és a legnagyobb 28 vagy 32 nem tudom pontosan, de egy 30
fokosra még feltekerek vele ülve.

>hátul a majdnem legnagyobb fogon áll (mert  a bowden belerohadt
>a vezetőjébe, és nem tudom kapcsolgatni, de eddig nem volt kedvem
>szerelgetni)

hihihi..... pedig nem is kell szerelgetni........ nyomod neki az olajat és
rángatod aztán majd beindul.... :)

ha már bringa akkor egy kis élmény beszámoló......
tegnap akkorát estem, hogy én is beléptem a KTT-be.

gurulok le egy füves 45 fokos lejtőn, majd derékig érő gaz..... ezenkívűl
semmit sem lehetett átni, így az alján az egyetlen 15 cm mély gödröt
megtaláltam....
még jó hogy mindenütt zöld volt így kb. nem lett nagy bajom, csak az egyik
bordám sajog.... meg tiszta zöld lett a ruhám.... és a röpülés után vagy 10
mp-ig alig kaptam levegőt... egy élmény volt....

ma meg kerék egyengetést tartottam...., mert egy kicsit furcsa lett a felni,
ja meg a kormány is megrepedt.