[Epitesz-barkacs] Attetel lancos

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 12., Sze, 13:43:23 CEST

>az kemeny!
az volt.

>repedt kormannyal nem bringazunk, az ok ugye?
nem, csak ha muszáj ...:)

>ha kell van valahol egy acel enyhen hajlitott kormanyom amit kerulgetni

köszi nagyon kedves vagy.
csak nekem camping kormány van a bringámon és az alsó hajtásnál hosszában
nyílt meg egy 3 centis darabon, bár már rozsdás volt, így már ez egy ideje
ilyen lehetett, de most a borulás miatt nyílt meg láthatóan.
majd teszek rá egy varratot ha nem találok másikat.

vagy esetleg valakinek valahol lapul egy nem használt camping kormány ?

1ébként érdekes egy bringám van ám....
20-as kerekek camping kinézet 8-as váltó (nem agyváltó) és még tárcsafék is.

zsolt