[Epitesz-barkacs] Még mindig az erkély...

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Május. 12., Sze, 22:36:56 CEST

Sziasztok!

A siker azon múlik, hogy minél keményebb legyen a réteg és minél
jobban hozzáragadjon az aljzathoz. Itt írta is talán valaki, hogy
"kellősíteni" kell az alját, ami egyrészt mechanikai tisztítás (hegyes
kalapáccsal/vésővel feltöröd a tetejét, drótkefével, drótkoronggal,
majd söprűvel és porszívóval tisztítod), másrészt valami vegyi anyag
is kellhet hozzá. Ennek nézz utána, vagy hátha megírja itt valaki a
tutit. Egyébként meg cement és homok keveréke, amit pl.
festékkeverővel keversz nagyon! "simára", majd az aljzatra öntve pl.
kalapácsnyéllel folyamatosan és sűrűn ütögetve az aljzatot, minél
jobban tömöríted. Valamilyen vibrátor lenne jó, de az ipari az túl
nagy, a másik meg csak barkács használatra van méretezve:). Ha az
aljához hozzáragad, akkor vésni is alig lehet megkötés után.

Üdv
pi