[Epitesz-barkacs] racsni 2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 15., Szo, 00:28:21 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a befűrészelt vastárcsa ( szerintem ) a leggyengébb serbliacél lehet
>
> egy reszelővel pl. a keménységvizsgálat megoldható?

Nem egyértelmű. Ha viszont a kis bizbasszal megpróbálod megkarcolni a tárcsát,
és sikerül, akkor jó, és nem kell különösebben semmit se csinálni, a tárcsa fog
bekopni. Max reszelővel rásegíthetsz. Ha viszont nem sikerül, illetve nyomok
maradnak a kis alkatrészen is, akkor nem árt rendesen bereszelni a megfelelő
szögben, és megkenni.

Ha egyszerű a kis alkatrész, akkor esetleg valami keményebb anyagból (törött
menetfúró szára a menet közelében...) elkészíteni némi köszörüléssel.