[Epitesz-barkacs] ronkhasítas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 18., K, 12:55:07 CEST

a felelmetes:
http://www.youtube.com/watch?v=40sCGb678sQ&feature=player_embedded

a kevesbe:
http://www.youtube.com/watch?v=N1HZztie5ac&feature=related

vajk

________________________________
From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tue, 18 May, 2010 12:48:32
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] ronkhasítas

ha mar fel van karikazva a fa, akkor nem olyan nagy durranas szethasogatni.

pl lehet venni olyan kupos csigat, ami mint egy baromnagy facsavar. feltenni egy hajtomuves villanymotorra, es csak neki kell tolni a fat.

kisebbeket allitolag alkalmasan atalakitott szerszammal utvefuroval is fel lehet hasogatni.

vajk