[Epitesz-barkacs] Fw: ronkhasítas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 18., K, 20:08:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a Vajk által adott fórumos elérhetõségen keresztül már emailt küldtem,
>
> kíváncsi leszek az árára

Én is, meg gondolom a többiek is.

Ha marha drága lenne, filóztam azon, hogy ennek muszáj-e HSS nemtommilyen
anyagból készülnie, amivel fémeket is szoktak forgácsolni. Lehet, bilivasból is
lehetne, esetleg a közepe kellene, hogy erõsebb legyen. Sõt, még az az eretnek
gondolatom is megfogalmazódott, hogy ha van egy ilyen kúposra esztergált
vasdarab, akkor szépen rárajzolva valami fix menetemelkedésû csigavonalat, akár
bele is lehetne a menetféleséget flexelni. :-)

hjozsi