[Epitesz-barkacs] Fw: ronkhasĂ­tas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 18., K, 22:23:44 CEST

Zako Janos  <janoszako at gmail.com> 2010.05.18. 21:48:48 +2h-kor írta:

> http://elektronika.vatera.hu/barkacsoloknak_ezermestereknek/kerti_erdeszeti_
> kisgepek/forgokupos_hasito_hasitogepekhez_170579523.html

hát jól eltaláltad, ennyire  nem áldoznék rá (jelenlegi gondolataim szerint)

eléggé jól elgondolható a kivitelezés:

Forgókúpos hasító, Átm 90mm, hossz 250mm, balos, 8mm-es menetemelkedésű, anyag
20 MnCr5, nagyon szívós edzeni lehet, de nem szükséges. Felfogató furat 40mm,
2 db illesztő furattal. Igény esetén van még 70 mm és 160 mm átmérőjű kúp is,
cserélhető kúpvéggel és gyártok hozzá tengelyeket is.  Felhívom az érdeklődők
figyelmét, hogy a kapható hasítók jelentős része csak 6mm-es profillal, vagy
lapos tetejű menettel készült. Az én hasítókúpjaim meneteinek profiljai,
mélyek, élesek, teljes profilúak, ami a helyes működéshez elengedhetetlen.
Szakmai kérdésekben szívesen segítek.

Még nem érkezett kérdés. Kérdezni a vásárlás előtt a legjobb.

Licitálás - Forgókúpos hasító hasítógépekhezJelenlegi ajánlat: - Nincs
minimálár!