[Epitesz-barkacs] Fw: ronkhasítas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 18., K, 23:21:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> már választ is kaptam
>
> ~~~~~~~~~
> A hasítókúpok ára 8000-12000 Ft plusz posta.
> 70x200 és 90x250mm méretben.
> 20MnCr5 anyagból, 40-es felfogó furattal.

Ekkora szerszámoknál ez egész jó ár!

> igen, ez a flexelés jó ötletnek tûnik
>
> lehet, hogy a meghajtó motor tengelye törne el?

Azt a módit célszerû mindenképpen alkalmazni, hogy a motor csak nyomatékra
legyen igénybe véve. Tehát a szerszám befogó akármi legyen önállóan 2 helyen
csapágyazva, ahogy némelyik videón látszik is.

Szerintem csak olyannak érdemes ilyesmit elkövetnie, aki évente pár tonna fát
eltüzel, és valóban rönkökhöz jut hozzá olcsóbban. Aki hasított fát vesz, annak
max valami picit érdemes csinálnia, amit bent a kazán körül tud használni
kisbalta helyett.

hjozsi