[Epitesz-barkacs] Fw: ronkhasítas

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Május. 19., Sze, 01:50:00 CEST

A haverom gépének kúpja vége cserélhetõ. A kúp le van vágva, furat megy
benne a hossztengely irányában, amiben egy megfelelõ menet van. Ebbe lehet
becsavarni a 180 Ft/2 db áru mosdókagyló felfogató csavart, aminek az egyik
fele hernyó, a másik normál menetes. Kopás esetén csak ki kell tekerni,
aztán jöhet a másik. Ja és a furat végén a csavar lefenekel.

Misi