[Epitesz-barkacs] gyorstokmany

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 19., Sze, 21:56:00 CEST

vajk fekete wrote:

> tovabba, hogy a tokmany belul tok preciz, fem, csak a meghuzasnal
> ellentartashoz a galler muanyag. van benne csapagy is, azert konnyu
> meghuzni. szetszedni viszont nem lehet, ugyhogy csak petroleummal
> fogom kicsit kiaztatni, megolajozom, es kesz.

Úgy kéne, hogy a petróleumban (lehet benzin is) mozgatni kéne, többször
ki-becsavarni, hogy minél több trutyi kijöjjön a mozgatás által. A sima áztatás
nem visz ki mást, csak az oldható anyagokat.

Én pl benzinben szoktam golyóscsapágyat kimosni úgy, hogy erősen forgatom.
Megmártom, és a levegőben megcsapom a külsejét, aztán újra és újra. Kifújom
sűrített levegővel, aztán tisztább benzinben megint. Végül - ha amúgy ép a
csapágy - majdnem olyan lesz, mint az új.