[Epitesz-barkacs] halozati tuske

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 20., Cs, 09:53:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez alatt a 10periódusnyi idő alatt a villanyóra hogy tud felpörögni?
> ( pl. az alutárcsa tehetetlenségére gondolok )

Nem tud, de ki tudja átlagolni a forgásával a teljesítményt. Szóval nem lehet
így spórolni. :-)

Valahol (talán itt, talán az elektro-n) volt egy másik dologról is szó: ha a
fogyasztó olyan kicsit, hogy ha egyedül van, nem mozdítja meg az órát, akkor
másikkal együtt számít-e. Akkor nem tudtam meggyőző lenni, hogy számít, de most
már tudok. (Ugyanis volt, aki azt állította, hogy ha van más fogyasztó, ami
tekeri az órát, akkor se fog számítani.)