[Epitesz-barkacs] ronkhasitó kepek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 20., Cs, 18:10:19 CEST

Lord-Hamilton wrote:
> Bocs a késés miatt, a Windows-om haldoklik és csak akkor működik,
> mikor akar. Hogy teljes legyen a káosz, valami hardware gondom is
> van. Lehet, hogy keltetővé, vagy térkősablonná, esetleg rönkhasítóvá
> kell alakítanom a számítógépem? ;-) Misi

Tök jó a cuccod, max én még beraknék az asztal és a kúpos akármi közé egy lapot,
ami besegít a rönk elfordíulásának a megakadályozásában. De persze, ha a
gyakorlat azt mutatja, hogy erre semmi szükség, akkor nem kell.

A gépeddel vigyázz! Most, amikor még működik, mens el mindent, ami fontos,
valami külső winyóra, mert olyan álnok módon tud elszállni minden, hogy kész,
vége, lehet búcsút mondani a cuccoknak.