[Epitesz-barkacs] off: google

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 22., Szo, 18:52:47 CEST

 <njjano at firegate.hdsnet.hu> 2010.05.22. 18:30:52 +2h-kor írta:

> pl. varsz holnap reggelig?  :D
>
> Jano
>
> p.s: Azert az mar durva, ha valakit ilyesmi idegesit, szerintem... A
> normal logotol is sikitofraszt kapsz? Tiltsd le a kepek letolteset a

egy sima logó még hagyján, de ez a játék bezavar a keresőbe való
beírás közben, pl. a kurzor balra stb a beírás helyett a játékban
működik, a villogó kurzor sem úgy dolgozik, mint egy sima logó alatt

be kell vallanom, hogy a win3.1 óta menő windowsos alapjátékok
( már a nevüket sem tudom, az egyikben egy kártyahuzigáló
"egérhasználatra gyakorló" ) is kb 17évvel ezelőtt volt megnézve
utoljára...