[Epitesz-barkacs] konnektor es szuro

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 24., H, 23:20:30 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.24. 22:18:24 +2h-kor írta:

> Pedig azt bizonyítja a gondolatmenet, hogy bizony a 10mA is forgatja az
> órát, ha
> van más fogyasztó, ami már eleve forgatja. Nemtom, hol, talán itt volt az a
> vita, miszerint ha nem mozdítja, akkor más fogyasztóval együtt sem számít
> semmit. Hát a fentiek alapján igenis számít.

az elektronikus  5 - 3600W  között mérő 5W alatt nullát mutat, de egy 6W -os
fogyasztó mellett az 1W-ot már észreveszi

hogy ugyanígy  a forgómorgó  tapadási súrlódása szumma 5W vagy 10W alatt
nyugton hagyja-e?

egy UPS , ami gombnyomással akkuról is felgerjed (230V nélkül),
egy kefés motorral terhelve nem tud elindulni, de egy 25W-os ohmos elindítja,
és akkor már a kefés is megy, és közben a 25W-os ohmos lekapcsolható

*************
http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=23527
Hallottam régebben valamit, hogy egyes stand-by tápokat nem engedtek
tovább gyártani, mert úgymond "nem igazán volt hatással a villanyórára".
Igen!
Ott nem volt SB táp, hanem 1/sec-el periodikusan "pittyent" egyet a főtáp.
A trafón meg olyan áttétel voolt, hogy pont 5-6V lett impulzusban,
ezt pufferelték, tekercssel simították.

Józsi említette, hogy ponthegesztőgépen  20hullám 300hullámonként rángatná
a hálózatot, de 1hullám / 50hullámonként talán kevesebb lenne?