[Epitesz-barkacs] szallitasok konnyitese

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Május. 25., K, 06:29:54 CEST

Acs Gabor írta 25 May 2010  1:52 levelében:
> Már pár hete töröm a fejem, hogy a ginkómat hogyan tudnám szállítani... Az
> erkély tetejét most érte el. A cserepe elég nagy, jó nehéz a földlabdája.
> A fenyÑt, amikor kinÑtte az erkélyt, behúztam egy textil zsákba, és
> feldobtam az autó tetejére. Annak hajlékonyak az ágai, simán kibírta az
> utat. De a ginkót ez nagyon megviselné.
Szeriintem csavard be a koronáját Rachel hálóval (építkezéseken
használják az állványról lehulló dolgok megfogására, kerítések
átláthatatlanná tevésére, árnyékolásra.
Utána mehet a kocsi tetejére.

Nem tudom mennyire hagyja magát bonsainak nevelni, szabadon platán
méretű fává tud nőni

Udv

szepygab
http://jokaja.hu