[Epitesz-barkacs] szallitasok konnyitese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 25., K, 07:19:03 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2010.05.25. 01:52:16 +2h-kor írta:

> Arra is gondoltam, hogy beteszem a babakocsiba, eltolom a vonatig, és
> felszállok vele együtt. Csak nem tudom, felengednek-e a vonatra egy
> több, mint 2,5 méteres fával (nem túl széles a lombozata).

azt nem szeretné a máv

> 65 kilométerre van a célállomás. Lehet, hogy nem is annyira hülyeség ez
> a bringás megoldás?

a magyar rendeletek is engedélyezik a kerékpár utánfutót, csak a 70cm
szélesség van megadva, (6m hosszú is lehet, meg akármilyen)
és 1 tengelyen 2 nyomvonalú legyen

http://www.bikesatwork.com/hauling-cargo-by-bike/moving-a-refrigerator.html

http://www.bikesatwork.com/hauling-cargo-by-bike/household-move-by-bike.html