[Epitesz-barkacs] jegeso es jegvihar ellen

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 26., Sze, 06:06:37 CEST

http://www.namenynet.hu/2009/06/10/van-megoldas-jegviharokra

a fenti URL-t most kaptam, és az alábbiakat most találtam.

szóval  volt ilyen is, de ma már nem működött az adott tersegben sem
(most penzhiany miatt)
és pesten meg nem is letezett sohasem

NEFELA Dél-magyarországi Jégesőelhárítási Egyesülés
www.nefela.hu/ -

Nonprofit jégeső-elhárítási rendszer a Dél-Dunántúlon :: MezőHír ...
A NEFELA Dél-magyarországi Jégeső-elhárítási Egyesülés ma az egyetlen olyan
nem nyereségérdekeltségű, ún. nonprofit szervezet, amely jégeső-elhárítási ...
www.mezohir.hu/2007-09/014.html

Pénzszűkében a jégelhárítók - Magyar Hírlap2010. máj. 18. ...
Pénzszűkében a jégelhárítók Bővebben a mai Magyar Hírlapban ...
a fenntartó, a Nefela Dél-magyarországi Jégeső-elhárítási Egyesülés ugyanis
www.magyarhirlap.hu/...magyarorszag/penzszukeben_a_jegelharitok.html -

[DOC] JEGYZŐKÖNYVFájlformátum: Microsoft Word - HTML-változat
2010. márc. 1. ... Utána a NEFELA Dél-magyarországi Jégeső Elhárítási
Egyesülés 2009. évi tevékenységéről szóló tájékoztatót. Majd pedig Juhász
László újságíró ...
www.sellyeikisterseg.hu/download.php?id=785

RTL Klub - Borsó nagyságú jég Pécsett2010. ápr. 15. ... Jégeső pusztított
szerdán Baranyában. Pécsett borsó nagyságú jég esett. ... NEFELA
Dél-Magyarországi Jégeső Elhárítási Egyesülés igazgatója. ...
www.rtlklub.hu/cikk/314677 - Tárolt változat

RTL Klub - Veszélyben a jégeső-elhárítóVeszélybe került Magyarország egyetlen
jégeső-elhárító rendszerének működése. ... a NEFELA Dél-Magyarországi
Jégeső-elhárítási Egyesülés igazgatója. ...
www.rtlklub.hu/cikk/61557 - Tárolt változat