[Epitesz-barkacs] magneses vihar ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 26., Sze, 09:45:48 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Na én onnan elköltöznék még ma... :-)

Pedig micsoda lehetőséget nyújt! Sárkányeregetés alkalmas kanóccal, és meg van
oldva a fűtés, minden. :)

Itt egyébként házak felett húzódik km-eken át, és nem hallottam még róla, hogy
annyira pusztulnának alatta az emberek. Bár vannak, akik ezt próbálják
ráerőltetni a népekre, hogy pedig de, viszont eddig nem láttam, hogy kiürültek
volna ezek a házak, illetve lebontották volna. Van pár olyan távvezetékoszlop
is, aminek mondjuk 2 lába az egyik másik 2 lába a másik telken van.

A kis meterman műszerke, ami megérzi a hálózati fesz alatti kanócot centikről, a
távvezeték alatt szépen jelez. Tehát az elektromos térerősség kb akkora, mint
egy 230-as kanóctól pár centire. A mágnesest nem mértem, az terhelésfüggő, de
valszleg egy indukciós rezsó több nagyságrenddel többet szór ki, vagy egy kis
traffancs, ami bárhol lehet. Szóval szerintem no para, persze kötelezővé se
kellene tenni a távvezeték alá költözést. :)

Na aztán egy ilyen ház villámvédelme meg van oldva. :-)