[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 26., Sze, 21:41:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.26. 20:31:31 +2h-kor írta:

> Aha. Szóval, ha bőven eltelt a 10 év, akkor gyakorlatilag lecsúsztak?
> Persze, ha valami nincs befejezve, akkor gondolom az egész nem játszik.

jól ráéreztél, szóval "jogi rések" szempontjából érdemes átböngészni,
nekem is rá kellene néznem

egy  jelenlegi  építési engedély 5év után elveszti a hatályát,
DE
a Te 30 évvel ezelőtti építési engedélyed viszont örökéletű :-)
( az én 86-osom is :-) )  viszont most hagyni kell rajta annyi
hiányosságot, hogy  ne legyen 100%-osra befejezve a
használatbavételire kötelezéshez.!!!
( mert ekkor már 1 szoba befejezettsége is elegendő nekik, és 1 WC
is, függetlenül attól, hogy 4szobásra szólt az engedélyed, és 2 WC-re. )

viszont ha most a részleges, minimális (1 szoba, 1WC, de kívülről lényegtelen,
hogy vakolatlan ) szinten rá tudnak venni a használatbavételire,
onnan már elindul a lavina, mert akkor 1 év alatt már minden szobádat
be kell fejezned + a külső vakolást is, mert utána már jogosultak bírságolni
is.

stb) beléd tudnak