[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 26., Sze, 22:46:36 CEST

Merlin Power wrote:

> Nem a befejezettség (mármint, hogy az építmény teljeskörűen
> elkészült-e) a kérdés, hanem, hogy maga az építési folyamat be lett-e
> fejezve. Ha folyamatosan toldozgatsz-foldozgatsz, akkor
> értelemszerűen nem fejezted be az építkezést.

Nem az számít, hogy van egy építési engedély, és annak megfelelő állapot még
messze nem állt elő?
De nem csak ez a probléma, hanem a faház, amiről először kérdeztem. Az
ideiglenesnek volt szánva, de már ott van 30 éve.

> Nincs mit. Persze, ennek már van újabb módosítása 2009-ben.

Igen, ez is megvan. Marha nagy, ha végigolvasnám, minden határidőt (a melóban)
lecsúsznék. Majd a gyerkőcök talán segítenek.