[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 26., Sze, 22:53:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a Te 30 évvel ezelőtti építési engedélyed viszont örökéletű :-)
> ( az én 86-osom is :-) )  viszont most hagyni kell rajta annyi
> hiányosságot, hogy  ne legyen 100%-osra befejezve a
> használatbavételire kötelezéshez.!!!

A szitu ennél rosszabb.
Ha bárhogy használom a házat, akkor úgy tekintik, hogy megtörtént a használatba
vétel, pont az említett rendeletben van benne. Ez pedig nem jogszerű, és
nekifognak (muszáj nekik a rendelet alapján) intézkedni, hogy a használat
fejeződjön be. Amennyiben nem, akkor korlátlan ideig bírságolhatnak.

Nagyon fasza amúgy, mert van az utcán egy rahedli hajléktalan, én meg fizetem a
helyi adót, meg mindenféle adót, és szinte hajléktalanként élek a saját kérómban
(mármint ami a szinvonalat illeti), ami nincs kész ugyan, de nem sok vizet
zavarok. Normális helyen azért keresne meg bárki, hogy pl segítsen, amiben tud.
Itt meg azért, hogy b...tassanak, lehetetlen helyzetbe hozzanak. Gyűlölöm őket.
Akár ki is lakoltathatnak a saját tulajdonomból.

> ( mert ekkor már 1 szoba befejezettsége is elegendő nekik, és 1 WC
> is, függetlenül attól, hogy 4szobásra szólt az engedélyed, és 2
> WC-re. )

Igen, ez a kiút, össze kell gányolni a szabályoknak és az engedélynek eleget
tevő néhány alapvető helyiséget, amit lakhatásira megfelelőnek ítélnek, aztán
megadják rá a használatbavételit, de nem vagyok biztos benne, hogy nem jár-e ez
azzal, hogy az egész befejezésére kapok 2 hónapot vagy valami irreális,
kibaszósdi határidőt.

A rohadt anyjukat, van még pár évem, igazán békén hagyhatnának. Aztán az
örökösök csinálnak akármit a kéróval, ami megfelel a szabályoknak. Hát nem?
Vénségemre meg akarnak fingatni, vagy inkább kifingatni hamarabb, mint ahogy az
magától is eljönne.

> onnan már elindul a lavina, mert akkor 1 év alatt már minden szobádat
> be kell fejezned + a külső vakolást is, mert utána már jogosultak
> bírságolni is.

Már most is. Ez a hatósági módja a környékről való kipiszkálásra.