[Epitesz-barkacs] Elvi kerdes

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 27., Cs, 09:51:36 CEST

most olvastam végig ezt a szálat.

és hát pont ebben a cipőben járok én is.

10 évvel ezelőtt adtak engedélyt, ez persze 2005-ben lejárt, akkor meg
akartam hosszabbítani, de közben megváltozott a rendezési terv és már nem
lehet építkezni, így aztán annyiba maradt az egész....

tavaly elkezdtek ba....tatni, hogy mi újság van ? gyorsan fejezzem be és
megadják az engedély, már az serm érdekes ha nincs teljesen kész, de a
kéményes papírhoz ragaszkodnak.

de azt meg az állat sok rendelet miatt nincs kedvem ..... tetőkibúvó meg
korlát, hogy a részeg kéményseprő le ne essen a tetőről, rozsdamentes
kéménytisztító ajtó, stb... szóval az anyjuk csipáját.....

most 1 hónapja írt az önk., hogy mostmár ugyan adjam be a főkefe
szakvéleményt.

szóval itt tartok én is.
a végén még kilakoltatnak a saját házikóból ?

zsolt