[Epitesz-barkacs] kemeny belescso

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 27., Cs, 12:04:49 CEST

>Ez nem is nagyon tunik inoxnak vagy korrozioallo acelnak, ez
>ereszcsatornanak tunik :)

annyira azért nem rossz... a mágnes egyáltalán nem fogja.

szerintem ez egy sima romzsdamentes ami nem sav-lúgálló.
a kéménynek egyenlőre nincs "sapkája", így az esőzés bele tud jutni és ez a
lerakódott korommal együtt elő tudja állítani a lúgot-savat és ez okozhatja
a problémát.

De én pont azért vettem saválló csövet, hogy ilyen gond ne legyen.

MÁS:

honnan lehetne beszerezni 150-es csőhöz való kefét amivel ki tudnám a csövet
seperni ?

zsolt