[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 12:36:24 CEST

Szervusz Attila!

> Jobban megéri mint az eldobható? Áram, víz, mosószer, elhasználódó elfeslő
> pelenka pótlása hogy jön ki egy hónapra gyerekfejenként?

Két gyerekre kétnaponta egy pelenkamosás 60 fokon Energomatnál
hatékonyabb mosógépben, ehhez évi 10 kg mosószóda mondjuk, 25kg az
8000 Ft. Meg némi ecet öblítésre. Pelenka amortizációja
elhanyagolható, összesen eddig két gyerekre (2,5 és 0,9 évesek) max
120kFt a pelenka. Ha lesz harmadik, arra már nem kell venni. Mosógép
amortizáció - amit ráköltöttem öt év alatt - volt mondjuk 20000 Ft
persze ez ruhára is eloszlik.

szia: Balázs