[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 27., Cs, 13:24:55 CEST

>Pontosan. Ilyen volt, mielőtt megvettük:

én 10 évvel ezelőtt ezért túrtam le a régi házikót, mert
- nem volt padló szigetelés,
- az 1ik szobából vödörben hordtam ki a hajópadlót annyira elrohadt
- nem volt a fal alatt víz szigetelés és kívűl nem volt hőszigetelés
- nem volt a háznak beton alapja
- nem volt hőszigetelés a padlástér és a szoba között
- a fa födém gerendákat megette a szú
- az összes ablak szedett vedett volt, szinte nem volt két egyforma
- az ajtók és ablakok el is voltak korhadva
- a kémény eternit cső egyszercsak beszakadt a kéménybe

aztán számoltam és arra jutottam, hogy ennek a felújítása egy új árának kb.
80 %-a lenne és akkor még mindig csak egymásból nyílú szobák lettek volna
stb....

így felújítás/bővítés/tetőtérbeépítés címén véletlenül leomlottak a falak
is... és ekkor már újat kellett építeni, de mivel alap sem volt így alapot
is......

zsolt