[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 13:47:40 CEST

Balázs Bámer írta 27 May 2010  13:41 levelében:
> Egyetlen ablak alatt sincs fñtÑtest, ahogy ma mindenütt szokás. SÑt,
> jellemzÑen mély ablakfülkék vannak elÑttük függönnyel... így a k=1,1
> sem elég. ElÑtte egy plusz üvegréteg már majdnem jó megoldás lenne.
> Viszont lesz ablaktábla az ablakok zömén.
Szerintem sehol sincs előírva, hogy radiátort kell tenni az ablakok
alá. Ha egy szobában több ablak van, akkor mindegyik alá kell?
padlófűtést, felfűtést csinálni nem szabad?
Én úgy gondolom hogy egy szabványokkal, irányelvekkel körülhatárolt
rendszernek valamiféle összhangban kéne lennie. Az nem járja, hogy
utólag kelljen barkács megoldásokkal túlteljesíteni a szabályoknak
való megfelelőséget, a használhatóság érdekében.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu