[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 13:55:57 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Előre leírom: 70-80% között. Tavalyi mérés.

Na jó, de akkor még nem volt meg a hőszigetelés. Vagy rosszul tudom?
A hőszigetelés miatt a beltér hőfoka lejjebb kerül, a környezettel való
szellőzéses... légcsere miatt bent ugyanaz az összetételű levegő lesz, de jobban
lehűtve. Elvileg akár köd is lehetne, ha elég hideg van bent :) , de a fal
megoldja, hogy ne legyen. Erre lennék majd kíváncsi.