[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 13:59:13 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> alá. Ha egy szobában több ablak van, akkor mindegyik alá kell?
> padlófűtést, felfűtést csinálni nem szabad?

Mármint falfűtést. Dehogynem! Néha csinálnak olyat is, hogy a kültér felőli
nyílás-záróknál a fűtést megerősítik. Pl ott sűrűbb a cső, vagy az ablak alatti
falban van fűtés, máshol meg nincs.

> Én úgy gondolom hogy egy szabványokkal, irányelvekkel körülhatárolt
> rendszernek valamiféle összhangban kéne lennie.

Van nehézség a használatban is, amire nem lehet irányelveket mondani. Van, aki
olyan vizesen él, hogy szinte megoldhatatlan az ablak szárazon tartása. Tipikus,
hogy a háziasszony úgy főz, hogy minden lé rotyogva forr fedő nélkül és más
effélék. Ezeket nem lehet kivédeni. Aki szaunát akar csinálni feltétlenül, annak
fog sikerülni. (Hacsaknem kifejezetten ténylegesen szaunát, mert az nem biztos.
Ahogy ugye egy erősítőben minden gerjed, kivéve az oszcillátort.)