[Epitesz-barkacs] kemeny belescso -> megoldas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 27., Cs, 18:49:42 CEST

>Mert már a horgany alól eltünt a vas. :-)
:)))))))

>Na jó, de egy normális anyag ezeket letojja, nem reagál.

igen szerintem is az anyag szar, mert az alsó gyújtő edény alja az olyan
mint ha új lenne, míg az oldala meg egy lyukas.....

szóval elmentem a bótba, vissza vittem nekik megnézték aztán adtak egy másik
csövet, azért elő jött egy ember is aki elkezdett okoskodni, hogy azért
lyukadt ki mert hozzá ért a habarcs és az lúgos közeg.

hehe.... mintha nagyanyáink éppen hamuból főzték volna a szappant... tehát
akkor nem bírja ki a lúgos hamut ? idióta.... !

hab a tortán, hogy ahol lyukas ott egyáltalán nem volt habarcsos.... :)

ez látszik itt:
http://telectronic.hu/lomtar/100_3402.jpg

ez a másik oldala:
http://telectronic.hu/lomtar/100_3403.jpg