[Epitesz-barkacs] kemeny belescso -> megoldas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 20:44:58 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem építsd be, a kémény jól látható végéhez téve az újat, a
> kéményseprő kedvéért.
> Fával fűtöttek évezredeken át, mindenféle béléscső nélkül, nem fog
> katasztrófát okozni, ha esetleg 10 év múlve ismét kilukad.

Lehet, hogy ez a tuti megoldás, de ma már a kéményseprők a kémény átvételekor
leengednek egy kamerát, amit lent a helyiségben kényelmesen, az asztalon lévő
monitoron tudnak nézegetni úgy, hogy még a lakó is láthatja. Láttam már egy
ilyen kéményellenőrzést átvétel előtt. Az is XXII. kerületi eset volt.

Ha nem így csinálják, akkor jó lehet a módi.

Nálad hogy ment?