[Epitesz-barkacs] kemeny belescso -> megoldas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 28., P, 09:54:16 CEST

a komoly alatt azt ertettem, hogy gyari, kereskedelmi sorozatgyartott termek.

a hokezeles ok, csak az egesz cuccot kellene hokezelni. mert ha egy reszet hokezeled csak, akkor balrol forro, jobbrol 20 fokos, a ketto kozott meg tuti lesz olyan zona, ahol csak pont addig melegedett fel es hult vissza, hogy ott pont rossz lett az allapot.

vajk