[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 28., P, 13:33:24 CEST

Kormos Imre wrote:
> Ahogy a reklámokat nézem, ne legyél Te abban ilyen biztos... :))
> Lassan lehetnek már vizelési gondjaid :))

Á, a pasiknál nem az inkontinencia a jellemző, hanem hogy nem nagyon tud
vizelni, mert a prosztata elzárja... Valamiért még nem tartok itt, de valóban,
sosem lehet tudni.

A másik kijárattal több bajom volt, néha alig értem a tett szinhelyére, sőt,
olyan is volt, hogy nem is jutottam oda időben (ez marha kellemetlen), de amióta
legelésző életmódra váltottam, ez a probléma teljesen megszűnt.