[Epitesz-barkacs] NiMH akku kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 28., P, 21:06:08 CEST

Beka  <beka63 at freemail.hu> 2010.05.28. 20:27:53 +2h-kor írta:

> Hello Mágus Bérprogram Demo!

> Jópofa dolgok ezek, csak kb. feleslegesek.
> Nekem az összes GP akkum a szemétben végezte a töltőjével együtt...
> A Lidis akku a GP-hez képest maga a csoda! (mert hogy jó)
> Még a piaci nevesincs bóvli akku is jobban bírta, mint a GP.

háááát, akkor Sárkány Center lesz a vége, neken a lidi nehezebben
megközelíthető
-----------
és akkor ez még vadabb :-(

http://www.global-akku.addel.hu/?gclid=CIGjytS99aECFQgEZgodpBawDw

GP 2700mAh NiMh AA akku
Részletek
    2700mAh NiMh ceruza (AA) akkumulátor

Az ár internetes megrendelés esetén érvényes (kiszállítással vagy személyes
áruátvétellel)
        Ár: 1.000 Ft + Áfa (Br. 1.250 Ft)
Akciós ár: 800 Ft + Áfa (Br. 1.000 Ft)
Kezdete: 2010.04.29 09:50
A készlet erejéig!
ezek akkor még sokkal vadabbak:

GP NIMH MIKRO CERUZA AKKU 950mAh AAA
 2db/csomag
GP NiMH mikro ceruza (AAA) akku 950mAh 2db/blister   Ár2.956 Ft

GP NIMH CERUZA AKKU 2300 MAH AA / 2 DB/CS/
Jellemzők: 2db elem van a csomagban   Ár3.025 Ft

darabjáért  kb. 1500Ft iszonyat  :-(   , akkor ezért marad a nyakukon