[Epitesz-barkacs] radialis ventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 29., Szo, 08:46:17 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ahhoz azért kell párszor hegyezni a cerkát, hogy 60 tonna pelenkát
> elfogyasztó gyereksereget összehegedálj :-)

A magánember bármi más célra is beszerezhet ilyet, nem csak a saját
gyerkőceinek!

Amúgy messze nem a cerkát kéne hegyezni. Biológiailag nekem is lehetne simán
akár többezer gyerkőcöm is természetes úton, csak hát a hozzá való számú nőhöz
meg anyagiakhoz nem férnék hozzá. Mingyá ugye a pelenka mennyisége... :-)