[Epitesz-barkacs] ez milyen tolto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 29., Szo, 08:58:04 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A Conrad esetében érdemes egészséges fenntartással kezelni a
> szenzációs újdonságaikat.
> A szöveg arra utal, mint ha cellánkénti töltést végezne, de ki nem
> mondja.

ebben semmi szenzáció nincs. Az én duracell töltőm is cellánként tölt. De ez nem
tud kisütni, meg nem jelez ki mindenféle paramétert, csak egy leddel jelzni,
hogy mi az ábra. Ha pirosan világít az adott cellánál, akkor tölt (elég durván,
pl AA NiMH állásban 2A-rel). Ha villog, akkor hiba van (pl elemet raktam bele).
Ha zöldre vált, akkor kész van, és ha ekkor is rajta hagyom, csepptölt.

Ezeket időben is tök függetlenül egymástól 4 aksival tudja megcsinálni, de azt,
hogy NiMH vagy NiCd, egységesen lehet csak kiválasztani. Azt hogy AA vagy AAA
meg páronként (mechanikai okokból).