[Epitesz-barkacs] NiMH akku kerdes

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 29., Szo, 09:37:57 CEST

nekem meg az ALDI-s europower nem jött be, kb. olyan mintha vettem volna
néhány elemet.... pedig ezek akkunak árulták, kb. a 3ik töltés után
1ik-másikat beteszem a fotógépbe és be sem kapcsol...

ellenben vagy 4 éve vettem töltővel együtt 4db 700mA-s teljesen noname és
gyártó megjelölés nélküli "700mAH RECHARGEABLE NiCd 1.2V Tipo R6 (AA)"
feliratú akkut 799 ft-ért, na azok a mai napig bírják és a töltő is jó,
azzal töltök minden más akkut is.
egy baja lett, hogy az egyik érintkezője letört....

az ócsónban vett 2db duracell 2500mA 1300-ért, meg nagy kaka....

zsolt