[Epitesz-barkacs] NiMH akku kerdes

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2010. Május. 29., Szo, 11:23:28 CEST

2010.05.29. 11:10 keltezéssel, Beka írta:

> A Duracell jónak nézett ki, meg nagyon drága sem volt.
> Ha feltöltöm őket, akkor lehet fényképezni,
> de képesek másnapra maguktól kimerülni.

Te nem tudtad? olyankor is fut benne a duracell nyuszi.. :-)

mellesleg nekem a 2700-as GP-k kezdenek meghalni.. 4-esevel megy a
fotogepbe, kb 1 het alatt altaban fele kapacot elveszti

de lehet, hogy csak ossze kene valogatnom oket es kiszorni a haldoklokat.

apropo, ki hogy valogatna ossze oket? minden tippet szivesen vennek