[Epitesz-barkacs] NiMH akku kerdes

Topybear topylista1 at topybear.hu
2010. Május. 29., Szo, 17:47:40 CEST

On 2010.05.29. 17:16, jhidvegi wrote:

> Ez ugye kisütni is tud.
> Csináltál már olyat, hogy start egy teszttel, aztán feltöltés-kisütés
> ciklusokkal javul-e valamit?

Van refresh funkciója, ami pont az tudja, hogy kisüti-tölti. A
tapasztalat azt mutatja, hogy régen nem használt, elfelejtett akksikon
valamennyit lehet 'javítani', de drámai feltámadásra nem szabad
számítani. Régen játszottam ilyesmit, amlékeim szerint kb. 100-150 mAh-t
sikerült nyerni, de ahhoz márkás akksik kellettek.
Most már egy ideje inkább alacsony önkisülésű akksikat használok, azok
jobban bírják, ha az ember bent felejti valamiben. Már ha a cucc nem
fogyaszt, ugye. :)

Topy