[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 30., V, 22:02:09 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Ugye Te laksz egy patak partján, a 22ker-ben?

Majdnem ott lakik, kicsit följebb.

A patak a Honfoglalás és Ady E. utcák között folyik, ahol a 41-es villamos is
jár (maps.google.com).
Szerintem ott lehetett a hiba (csak találgatás), hogy a Szepygab által
posványosnak nevezett tó, ami ennek a pataknak a felduzzasztásával jött létre,
szóval ennek az alján történhetett valami a zsilippel vagy annak környékével, és
simán lezúdult a tó vize a patakon. Mintha tök kinyitották volna a zsilipet. Ez
az eső, ami most volt, nem volt akkora és olyan időtartamú, hogy indokolná a
pataknak ezt a ménkű kiáradását. Lehet, hogy ennek a zsilipnek lopták el
valamijét?

> az elmúlt hetekben nálatok korábban nem kellett homokzsákokat rakni?

Szerintem itt sosem kellett ilyesmivel foglalkozni.