[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 30., V, 22:05:56 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Szója magyar gárdának, azok homokot fosnak, fosóhomokot :-)

:-)))

Na de most mi az ábra? A gárda fossa a homokot, vagy a fosóhomok fosik, de mit,
kit? :)

Amúgy, ha a zsilip környékén történt valami lopás vagy műszaki hiba, akkor ki
fogják deríteni emiatt, hogy ezt ki követte el.
Pont ez a tó, ami felfogható egy átmeneti víztározónak is, alkalmas lenne arra,
hogy a hirtelen nagy tömegben oda jutó vizet pufferelje, és ne kelljen a
pataknak prompt levezetnie. Szóval ez még kevésbé kellene, hogy problémás
helyszín legyen, mint valaha előtte volt. Legalábbis, ha jól volna megcsinálva,
de én még sosem vettem közelről szemügyre. (Na meg marhára értek is hozzá
ugyebár. :-) )