[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Május. 30., V, 22:48:03 CEST

http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=324706

Szóval a törökbálinti víz az estére ért hozzánk.

http://rtlklub.hu/cikk/321527

homokzsákokat már raktak tavaly is annak az utcának a végéhez amit most
kiöntött a víz rendesen.
akkor nálam 15 cm-re volt a tetejétől.

most 15cm-el több volt, talán csúcsban 20 cm-el is több volt mint valaha
eddig.

szóval nagyot csalódtam ebben a polgári védelemben meg minden francban.

ha nem hordok ki vagy 30-40 talicska földet a partra, most térdig állhatnék
én is a vízben, így is befolyt vagy 10 m3 ami ráadásul még az az olajos
szmötyi a tetejéről.

aztán mire elkezdett apadni addigra lett homok is meg zsák is meg ember is
akik rakták, de akkorra már 10 cm-t visszahúzódott a víz.

szóval suxx polgári védelem....

mostanra meg már 50cm-t leapadt, szóval akár nyugodtan is alhatok...

zsolt