[Epitesz-barkacs] maris leszakadt az uj M6-os :-)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Május. 31., H, 08:25:10 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.05.31. 07:50:27 +2h-kor írta:

> Nem, hanem a horgász tóra, de akárhogy is, sehogyse jutottam nyomára a
> pataknak
> végig. Szóval fogalmam sincs, hol folyik sokkal feljebb. A gugli earth
> valameddig mutatja, de gyanús, hogy több helyen műtárgyak alá van bújtatva.
>
> Van olan térkép valahol a neten, ami mutatja a patak nyomvonalát?

egy másik területen "érintettség" (azaz elönt-e a víz ott) elkezdtem
feltérképezni egy másik faluban,  de hátha nálatok is lenne ilyen?
"önkormányzatai elöntési térképet készítenek,"

Tisztelt Polgári Védelmi Parancsnokság
Tiszakécske, Béke u. 142., Telefon/Fax: 76/441-055
E-mail: tkpi at externet.hu

Az tiszakécskei elöntési térképet  Budapestről hogyan tudnám megtekinteni?
mert a  google  a keresett kifejezés ("elöntési térkép" tiszakécske)
egyetlen
dokumentumban sem található meg.

komolyan vettem amit írtatok az alábbiakban, de ez így semmit sem ér, ha
titkosak a térképek!!!

szóval hol is lehet elérni????

http://www.tiszakecske.hu/index.php?adat=kozerdek&menu=menu#pv

Hasznos információk:
- Árvíz >>

http://www.tiszakecske.hu/an/arviz.doc
A veszélyeztetett települések önkormányzatai elöntési térképet készítenek,
amely megmutatja, hogy az elmúlt években milyen vízállás esetén, mely
területeket öntött el a víz. Ezek megbízható tájékoztatást adnak, de azt is
meg kell kérdezni, hogy az utóbbi időben történt-e változtatás, fejlesztés a
folyón (vagy egyéb, a lakóhelyét veszélyeztető vízfolyáson), ami
megváltoztathatná az áramlási viszonyokat.